Глибока переробка лікарських рослин забезпечує рентабельність до 500%

Вирощування лікарських рослин треба починати з визначення ринку збуту та покупця, — радить директор НВП “Фітоком” Ігор Корнєв, який має досвід вирощування лікарських рослин понад 30 років. Про це пише propozitsiya.

Спочатку зважте свої сили: що ви хочете, що ви можете, який у вас є інструмент, чи можна його пристосувати до обробки тих чи інших лікарських рослин, виходячи з кліматичних умов, — додає Ігор Корнєв.

«Необхідно зрозуміти і те, куди ви продасте сировину. Заздалегідь отримайте вимоги до сировини, домовтеся з покупцем про все у деталях», — продовжує він.

Керівник НВП “Фітоком” нагадав, що на зернових заробляють близько 12 тис. грн з га. На травах можна і більше 50 тисяч гривень за умови наявності певної інфраструктури, навіть невеликої. «Чим вище ступінь переробки, тим вищий дохід», — говорить Ігор Корнєв.

Зібравши з 1 га 1 тонну кореня ехінацеї, можна заробити 200 тис. грн. Також із цього гектара можна зібрати ще близько 4 тонн трави ехінацеї, яку можна продати по $ 1 за кілограм.

«Якщо ви почнете переробку, доходи множте на 5. Органічне вирощування трав може принести і в 2 рази більше прибутку, ніж традиційне, це залежить від сировини», — продовжив І. Корнєв.
Він порекомендував починати трав’яний бізнес, виходячи з власних можливостей.

«Що б ми могли зробити з того, що не зробить інший? Ми б могли зібрати 100–150 чоловік на одному полі, за добу помити до 50 тонн сировини. Тому і вирощуємо ми те, що потрібно мити», — розповів І. Корнєв. Також важливо розраховувати свої можливості з сушіння.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

На думку Ігоря Корнєва, 30–40% прибутку за підсумками року — це нормально.

«Знаю, буває і 500%”, – додав він. Секрет стабільності бізнесу, як запевняє експерт, у наявності контрактів і договорів.

«Корінь ехінацеї цього року не в ціні, але я знаю, куди продавати, у мене укладені контракти. Це той випадок, коли мені заплатять більше, ніж на ринку, але наступного року можу отримати менше, ніж на ринку. Але, якщо дивитися на цикл 7 років, то при стабільних каналах збуту виробник все одно виграє», — зазначає Ігор Корнєв.